مصاحبه آرشیو خبر ها
ربیو : همگی با هم برای یوونتوس برنده تلاش می کنیم

ربیو : همگی با هم برای یوونتوس برنده تلاش می کنیم

آدرین ربیو، هافبک یوونتوس در مورد تصمیم خود برای ماندن در این باشگاه و عزم خود برای بازگشت به مسیرهای پیروزی پس از یک فصل چالش برانگیز بدون فوتبال لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

 

هافبک ملی پوش فرانسوی که فصل 2022/23 فوق العاده ای را پشت سر گذاشت، پس از پایان قرارداد در ژوئن گذشته، یک فصل دیگر با یوونتوس تمدید کرد. باشگاه در حال حاضر برای تمدید دوباره او کار می کند.

 

ربیو در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:

 

پس از یک فصل بدون لیگ قهرمانان نمی‌توانستم اینطوری ترک کنم. برای من مهم بود که بمانم و یوونتوسی که می شناسیم را دوباره کشف کنم، یوونتوسی که برنده می شود و برای اسکودتو می جنگد.

 

تعهد این بازیکن فرانسوی به یوونتوس مشهود است، زیرا او ناامیدی ناشی از از دست دادن فوتبال اروپا را تصدیق می کند، اما همچنان بر کمک به بازگشت تیم متمرکز است. رابیوت با تجربه و مهارت خود، بدون شک یک امتیاز برای تیم است.

 

ربیو در مورد عملکرد اخیر خود مقابل لاتزیو ابراز خرسندی کرد و گفت:

 

در مقابل لاتزیو خیلی خوب عمل کردیم. موقعیت هایی داشتیم، توپ را خوب نگه داشتیم، به عنوان تیم دفاع کردیم. نگرش وجود داشت و من واقعاً بازی را دوست داشتم.

 

این چشم انداز مثبت عزم ربیو برای بازپس گیری شادی و موفقیتی را که فصل گذشته یوونتوس را از دست داد، برجسته می کند. این هافبک بر تمایل تیم برای پیروزی و تمایل آنها برای ارائه همه چیز در زمین تاکید کرد.

 

او افزود:

 

سال گذشته برای ما بسیار سخت بود، اما می‌خواهیم دوباره شادی را در زمین و رختکن پیدا کنیم. با این نگرش، قطعاً عملکرد خوبی خواهیم داشت.

 

با پیشرفت فصل، تعهد و عزم ربیو در پیشبرد یوونتوس بسیار مهم خواهد بود. او پیش از این پس از چهار بازی لیگ یک گل برای بیانکونری به ثمر رسانده است، جایی که یوونتوس با 10 امتیاز در رده دوم جدول سری آ قرار دارد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: